• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

true
דף הביתמדורים מקצועייםפיצויי מס רכוש – מלחמת חרבות ברזלעדכוני מיסוי וארכות לתושבי הדרום ופעילות מס רכוש בדרום

עדכוני מיסוי וארכות לתושבי הדרום - ופעילות מס רכוש בדרום

19.11.2012

עדכונים עקב המצב בדרום ישראל

רמי אריה, עו"ד ורו"ח

היום, פורסמה הודעה על דחייה כללית להגשת הדוחות השנתיים לשנת 2011 שהיו אמורים להיות מוגשים עד ליום 30.11.2012 - עד ליום 31.12.2012.

כמו כן, פורסמה ארכה לתושבי הדרום המתגוררים בטווח של עד 40 ק"מ להגיש את "הדיווחים התקופתיים" לחודש אוקטובר 2012 עד ליום 27.11.2012. טרם פורסמה הודעה דומה על ידי המוסד לביטוח לאומי.

נישומים או מייצגים שגוייסו למילואים בתקופה זו וקיבלו קנסות עקב אי הגשת דוחות, יפנו למשרדי השומה והמע"מ ויקבלו ביטולי הפרשי הצמדה, ריבית וקנסות לתקופת המילואים.

נציין, כי אנשי מס רכוש ממשיכים לעשות ימים כלילות במתן שירות ופיצוי לניזוקים בנזקים ישירים מפגיעות טילים. לפי הודעת רשות המיסים שפורסמה ביום 18.11.2012 פועלים באזור עשרים וחמישה צוותים של עובדים ושמאים ונותנים מענה ראשוני לאזרחים. כמו כן ניתן מענה במוקד מס רכוש בדרום בטלפון 08-6623300.

על פי הערכה, מאז החל מבצע "עמוד ענן" ישנם למעלה מ- 700 מקרים של פגיעה ברכוש. בגין מחציתם כבר הוגשו תביעות והם מטופלים. צוותי מס רכוש הפועלים בשטח יגיעו עוד היום לכל האתרים בהם נפגע רכוש וטרם הוגשה תביעה.

מנהל רשות המסים ,דורון ארבלי, פרסם בסוף השבוע לעובדים הודעה לפיה הנהלת רשות המסים מחזקת את עובדיה באזורי העימות ושולחת ברכת ישר כח לעובדים ולמנהלים במוקדי הפיצויים של מס רכוש. אנו מצטרפים לברכה זו.

עם זאת, נציין כי פיצויים לעסקים בגין "נזק עקיף" הנובע מאובדן רווחים עקב המלחמה, יינתנו כרגע רק לעסקים הממוקמים ב-"יישובי ספר" בטווח הטילים, לפי רשימה של "יישובי ספר" המצורפת כתוספת לתקנות מס רכוש וקרן הפיצויים. עסקים באזורים אחרים ייאלצו להמתין לתקנות שיפורסמו בעתיד שיגידו את זכויותם לפיצויים כפי שהיה בעבר. אנו מפנים אתכם למידע רב בנושא הפיצויים עקב נזקי מלחמה באתרנו כאן.

אנו מאחלים רגיעה ושלווה לתושבי הדרום מהר ככל האפשר !

הוסף למועדפים
הקש קוד אימות
לא רשומים אירועים לחודש אפריל
לא רשומים אירועים לחודש מאי
לא רשומים אירועים לחודש יוני