• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

true
דף הביתמדורים מקצועייםמיסוי בינלאומיהמיסוי במדינות שונותאיי הבתולה הבריטים נגד שימוש לרעה בחברות זרות

איי הבתולה הבריטים נגד שימוש לרעה בחברות זרות

29.07.2013

איי הבתולה הבריטים נגד שימוש לרעה בחברות זרות

קומפני אקספרס ישראל

הממשלה המקומית באיי הבתולה הבריטיים (BVI), פרסמה בשבוע האחרון תכנית פעולה חדשה למניעת השימוש לרעה בחברות זרות וישויות משפטיות אחרות. התוכנית מתבססת על שימוש בהסכמים בינלאומיים להחלפת מידע בנושאי מס ובאמצעים אחרים.

עקרון התוכנית החדשה, מבוסס על הרצון של BVI לשתף פעולה עם ארגונים בינלאומיים ולהראות כי היא עומדת בסטנדרטיים הבינלאומיים בכל נושא השקיפות ונושא הקמת התאגדויות שונות. איי הבתולה הבריטיים נחשבים למקלט מס מוביל בעולם ואחד המקומות בהם מרוכזים מספר החברות הגדול בעולם. חלק מהמאמצים המצוינים בתוכנית החדשה של ממשלת BVI :

נכון להיום, מספר הסכמי החלפת מידע בנושאי מס (TIEA ) שנחתמו בין BVI לבין מדינות אחרות בעולם עומד על 24 ובכוונת המדינה להתחיל מו"מ עם עוד מדינות בעולם.

על-מנת לשפר את התיאום בין BVI לבין מדינות נוספות וארגונים בינ"ל, תוקם יחידה מיוחדת לענייני מס בינלאומיים בתוך משרד האוצר המקומי (International Tax Authority). מטרת היחידה הינה לתת מענה לטענות ובקשות מרשויות מס זרות בכל הקשור לענייני מיסוי בינלאומי.

BVI היתה מבין מקלטי המס הראשונים שהפיקו מסמך והטמיעו תקנה המטפלת באנונימיות של מניות למוכ"ז ותקנה זו מעוגנת בחוק החברות המקומי ונאכפת ביתר שאת.

כל ספקי השירותים לחברות זרות וחברות אופשור יחויבו לעבוד לפי קוד אתי המגדיר את רמת השירות והאמון של החברה. גם גורמים בנקאיים או גורמים המפקחים על הון יחויבו להתאים עצמם לרמת שירות גבוהה.

כל בעלי הרישיונות המיוחדים לניהול קרנות או רישיונות אחרים שהונפקו ע"י המדינה נמצאים כבר היום בפיקוח למניעת הלבנת הון ומימון טרור ע"פ תנאי הרישיון שלהם. המדינה תגביר את האכיפה בנושא זה ותוודא כי נשמרים כל כללי הרגולטור.

איי הבתולה הבריטיים מחויבת לעשות כל שביכולתה למנוע מגורמים המעוניינים להפר חוק להגיע ולהתאגד בחברות באיי הבתולה. הממשלה המקומית מעוניינת לשפר את היחסים עם רשויות המס בארה"ב ובאנגליה ולשתף פעולה עם ארגון ה OECD בכל הקשור בהחלפת מידע בנושאי מיסוי.

נראה כי הלחצים הבינלאומיים שמפעילים ממשלות הG8 יחד עם ארגון ה OECD מצליח לקצור פירות וטריטוריות רבות מתחילות ליישר קו עם דרישות ישנות שהוזכרו כבר לפני שנים. השיח הציבורי בכל נושא תכנוני המס של חברות גדולות, מוביל מקלטי מס בעולם להסכים לתנאים שהוצגו כבר לפני שנים.

הערת המערכת – עו"ד ורו"ח רמי אריה:

נוכח האמור, מומלץ לתושבי ישראל שהם בעלי חברות ב – BVI  לוודא שוב ושוב, כי הם עומדים בכל הוראות פקודת מס הכנסה לעניין הדיווח וחבויות המס בגין הבעלות על חברות אלו, לפני שרשות המיסים בישראל תפנה אליהם.

אנו עומדים לרשותכם למתן ייעוץ בעניין זה, בבחינת הקדם תרופה למכה.

 

 

 

 

הוסף למועדפים
הקש קוד אימות
לא רשומים אירועים לחודש אפריל
לא רשומים אירועים לחודש מאי
לא רשומים אירועים לחודש יוני