• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

true
דף הביתמדורים מקצועייםמס הכנסההערכות לסוף שנת המסהזדמנות אחרונה לגילוי מרצון עד ליום 31 12 2019

הזדמנות אחרונה לגילוי מרצון עד ליום 31.12.2019

רמי אריה, עו"ד רו"ח

 |  27.11.2019

הזדמנות אחרונה  - לגילוי מרצון עד ליום 31.12.2019

רמי אריה, עו"ד רו"ח

 

רשות המסים כבר מקבלת מידע על בעלי נכסים וחשבונות בנקים בחו"ל. נזכיר כי נותר חודש אחרון בלבד, לפניה להליך "גילוי מרצון" עד ליום 31.12.2019 , על נכסים, עסקים, חשבונות בנקים והכנסות אשר התקבלו בחו"ל או בישראל ולא דווחו עד היום לרשות המיסים, כדי לשלם את המס בהסכמה ולמצות האפשרות להימנע מנקיטת הליכים פליליים.

ביום  12.12.2017   פורסם נוהל   גילוי   מרצון   מחודש , שמטרתו לעודד ישראלים אשר עברו על החוק ולא דיווחו כנדרש על כלל הכנסותיהם והונם לפנות להליך של "גילוי מרצון", לשלם את המסים המתחייבים כדין ובכך להימנע מהליכים פליליים כנגדם . נוהל זה, חשוב במיוחד גם לאור עמדתם הנוקשה של הבנקים בישראל ובחו"ל באשר לקבלת והעברת כספים שמקורם אינו ברור.

נזכיר, כי ביום 6.2.2019 אישרה ועדת הכספים של הכנסת את תקנות מס הכנסה (יישום תקן אחיד לדיווח ולבדיקת נאותות של מידע על חשבונות פיננסיים), הנגזרות מהסכם ה- CRS , המצרפות את ישראל למערכת הבינלאומית להעברת מידע בין מדינות על חשבונות פיננסיים, רטרואקטיבית משנת המס 2017.

כפי שפורסם בגלובס , רשות המסים עצרה לאחרונה שלושה ישראלים בחשד לאי דיווח על חשבונות בנק בחו"ל ועבירות מס נוספות, לאחר ששמם נכלל ברשימה אשר התקבלה ע"פ הסכמים לחילופי מידע בין מדינות ורשויות מס באירופה. לדברי מנהל רשות המסים, בשבועות הקרובים צפויים מעצרים נוספים של ישראלים אשר לא דיווחו על כספם והכנסותיהם ברחבי העולם, לרבות ישראלים שסגרו את חשבונותיהם בחו"ל.

אנו חוזרים וממליצים "להקדים תרופה למכה" ולנצל את "חלון ההזדמנויות" הצר אשר נותר ולדווח לרשות המסים על הכנסות, נכסים וחשבונות בנק שלא דווחו בעבר, בישראל או בחו"ל, לרבות, בשל קבלת מתנות או ירושות, קבלת הכנסות מנדל"ן ושוק ההון, או מעסקים בחו"ל, במסגרת בקשה ל-"גילוי מרצון"בהליך רגיל או מקוצר,תוך אפשרות להימנע מנקיטת הליכים פליליים כנגד אלו אשר יעמדו בתנאי הנוהל וישלמו את המס הנגזר מהליך הגילוי .

 

 

 

 

הוסף למועדפים
הקש קוד אימות
לא רשומים אירועים לחודש אפריל
לא רשומים אירועים לחודש מאי
לא רשומים אירועים לחודש יוני