• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

true

טופס 6111 לשנת המס 2006

11.04.2007

מדינת ישראל

רשות המסים בישראל

סמנכ"ל בכיר שומה וביקורת

26.2.2007

הנדון: דיווח נתוני הדוחות הכספיים -
טופס 6111 לשנת המס 2006

1. כידוע, החל מהדוחות השנתיים, המוגשים לרשות המסים בישראל [להלן - "רשות המסים"] לשנת מס 2005, נוסף נספח, המפרט במבנה אחיד, שהוגדר בטופס 6111, את הנתונים מפנקסי החשבונות של העסק.

2. הנתונים מפורטים על פי מבנה החשבונות, שקבעה רשות המסים בנספח האמור, בשלוש קבוצות: חשבונות המאזן (לעסקים שהדוח שלהם מבוסס על שיטת החשבונאות הכפולה), רווח והפסד או הכנסות והוצאות, ודוח ההתאמה לצורכי מס (חישוב ההכנסה החייבת).

3. דוחות של עסקים, שמייצגים מסייעים בעריכתם, בכלל, ודוחות המבוקרים בידי מייצגים בפרט, עשויים להיות ערוכים לאחר שנרשמו בהם תיקונים, סיווגים או פעולות אחרות שנדרשו בעקבות הביקורת או הסיוע של המייצגים.

4. הפקת הדיווח על הדוחות הכספיים, על גבי טופס 6111, צריכה להתבצע בידי העסקים עצמם, ובאחריותם. עם זאת, אנו מבקשים להבטיח, כי הפקת הדיווח, כאמור, תתבצע לאחר שכל רישומי התיקון (כאמור בסעיף 3 לעיל) הועברו בפנקסי החשבונות של העסק ; שלולא כן עלולים להיווצר הפרשים בין נתוני הדיווח הנ"ל לבין אלה שעל בסיסם נערכו הדוחות הכספיים של העסק המצורפים לדוח השנתי.

5. המבקרים מתבקשים, בלי שהדבר יטיל עליהם אחריות נוספת בפעולתם כמייצגים ו/או כמסייעים בעריכת הדוחות השנתיים לצורכי המס, להנחות את העסקים באופן שבו הפקת הדיווח האמור תתבצע לאחר הרישומים הנוספים, כאמור, באופן שבו לא תיווצרנה אי התאמות בין יתרות החשבונות שעל בסיסן נערך הדיווח לבין היתרות שעל פיהן נערכו הדוחות הכספיים.

6. הדרישה לדיווח של הדוחות הכספיים על גבי טופס 6111 תחול גם לגבי שנת המס 2006 על כלל בעלי העסקים. אולם, בדומה לשנת המס 2005, יופטר מהגשתו כל מי שחל עליו סעיף 3(ז) לפקודת מס הכנסה, בנקים, חברות ביטוח וחקלאים.

נוסף על זאת, גם לשנת המס 2006 לא תחול חובת הדיווח המלא על חברות ובעלי עסקים קטנים בעלי מחזור עסקי הקטן מ-300,000 ש"ח כהגדרתו בהוראות מס הכנסה (ניהול פנקסי חשבונות), התשל"ג-1973.

כמו כן, מי שיגיש את הדוח השנתי לשנת המס 2006 עד ליום 31 באוגוסט 2007, אינו חייב להגיש את טופס 6111.

בכבוד רב,

שוקי ויטה, רו"ח

הוסף למועדפים
הקש קוד אימות
 
לא רשומים אירועים לחודש אפריל
לא רשומים אירועים לחודש מאי
לא רשומים אירועים לחודש יוני