ralc.co.il

true

פנייה אישית לחברי אתר מיסים ועסקים

08.10.2007


פנייה אישית לחברי אתר מיסים ועסקים

רמי אריהעו"ד רו"ח

חברים נכבדים

ארבע שנים עומד אתר מיסים ועסקים לרשותכם למתן מידע שוטף ועדכני, תכנוני מס, מצגות ותכני הרצאות, מענה מקצועי בפורומים שבאתר ועוד.

במשך תקופה זו, הוספנו לאתר תכני מידע ושירות, כגון: תקצירי חקיקה ופסיקה, לוח דרושים, טבלאות מידע מקצועיות מרוכזות, הרצאות מוקלטות, מערכת תגובות ולאחרונה חקיקה ופסקי דין נבחרים במלואם.

התכבדנו בגידול מואץ של מספר החברים שנרשמו לאתר לעיון ולקבלת דיוור שוטף ובגידול במספר הגולשים באתר בכלל. גידול זה הביא לנטל זמן ותקציב על מערכת האתר שגדלה עם הגידול במספר החברים והגולשים, אשר נשאנו אותו ברצון.

בכוונתנו, בשנה הקרובה, לבנות את האתר מחדש בעיצוב ידידותי יותר ולהעלות תכנים רבים נוספים וכלי שירות חדשים וייחודיים. הכול בכדי שהשימוש והעיון באתר יגדילו לחברים את התועלת מהפיתרונות המקצועיים בתחום המיסים והעסקים וכלי השירות הנוספים שיתווספו. אנו מבקשים להביא לכך שאתר מיסים ועסקים יהווה את מאגר המידע המקיף והמקצועי ביותר בישראל בתחומו.

בכדי לעמוד בציפיות הנ"ל, הרי מיום 1.11.2007, נתחיל לגבות תשלום בשל העיון והשימוש בחלק מהתכנים המקצועיים באתר אשר יהיו פתוחים לעיון למנויים בתשלום בלבד.

המדובר בתשלום למנוי חודשי בסך של 100 ₪ בלבד, בתוספת מע"מ (115 ₪ כולל מע"מ) על בסיס מנוי שנתי. סכום זה מיועד לכיסוי חלקי של ההוצאות שיידרשו לצורך המשך הפיתוח וכלי השירות הנוספים.

ל- 200 מנויים ראשונים תינתן הנחה בתשלום, ולגביהם יעמוד סכום המנוי החודשי על סך של 60 ₪ בלבד, בתוספת מע"מ ( 69 ₪ כולל מע"מ) על בסיס מנוי שנתי.

אנו מבקשים כי תקבלו בהבנה את האמור לעיל, ותצטרפו כמנויים בתשלום כאמור לאתר, על מנת להמשיך ליהנות ממלוא התכנים, העדכונים, והכלים המקצועיים שיש ויהיו בו עוד.

המדובר בהוצאה המפחיתה מס ועלויות – ומוכרת במס !

בברכת חברים רמי אריה עו"ד רו"ח

תגובה לתגובות לפנייה לעיל (עד וכולל תגובה 65 )

קראתי בעיון כל אחת מהתגובות לפנייה לעיל, המעידות רובן ככולן על מעורבות אישית רבה של החברים באתר ואני מודה על כך.

כפי ששמתם לב, במיוחד לאחרונה, הרי האתר שינה פניו לכיוון הרחבת המידע המקצועי וכלי השירות הנלווים. בקרוב יועלו לאתר: מכלול חקיקת המיסים, פסקי דין, טפסים למילוי מודפס של רשויות המס, רשם החברות, טבלאות מידע נוספות, מנוע חיפוש משוכלל ועוד מידע מקצועי רחב.

כדי שנוכל לממן את הרחבת השירותים הניתנים במסגרת האתר, אנו פשוט רוצים למכור את הידע שבו במחיר סביר. מובן כי התשלום כדאי רק למעוניינים לרכוש את המידע, באופן שתשלום בסך של 60 ₪ לחודש (ל- 200 מנויים ראשונים) שווה להם את התועלת מהאתר ולו רק ע"י כיסוי של שעת עבודה אחת בחודש או הכנסה שולית מלקוח אחד בחודש.

הרשו לי להודות למנויים הראשונים שנתנו בנו אמון וכבר נרשמו ושילמו עבור מנוי בתשלום, מייד עם הפרסום הראשוני, עוד בטרם המתינו לפרסום דף ההרשמה עצמו.

חברים שאינם מפיקים תועלת המצדיקה תשלום לאתר, יוכלו להמשיך ולעיין בתכנים החופשיים שיפורסמו באתר ולהמשיך ולקבל דיוור עם חדשות וטיפים מהאתר באופן שוטף. כל הרוצה להפסיק לקבל את הדיוור יהיה רשאי לעשות זאת בכל עת ובכל דיוור. בטוחני שכל אחד יידע לבחור הנכון לעצמו.

בברכה,,,,, רמי אריה,,,,,,

הוסף למועדפים
קישור למאמר: http://www.ralc.co.il/מאמר-1303-פנייה-אישית-לחברי-אתר-מיסים-ועסקים.aspx

© כל הזכויות שמורות