ralc.co.il

true

שינויים דרמטיים במיסוי עסקים בארה"ב – מפת הדרכים

אשר טוריאל, רו"ח ויועץ מס ארה"ב

 |  07.01.2018

שינויים דרמטיים במיסוי עסקים בארה"ב מפת הדרכים

אשר טוריאל, רו"ח ויועץ מס ארה"ב

 

מאות עמודים של דפי חקיקה, אין סוף הסברים, אין סוף ניתוחים.

ניסיתי לצייר תרשים –קל פשוט והכי חשוב –קצר !

ניתנו הקלות מס דרמטיות לעסקים –אבל במתכונת שונה לכל אחד-מה עדיף ?

אם אתה פועל במסגרת של חברה אטומה –תוכל לקבל שיעור מס ברצפה של 21 אחוזים, אבל אם תבחר לפעול כעצמאי או כחברה שקופה לצורכי מס, תוכל להנות מהאפשרות החדשה לשלם מס רק על 80 אחוז מההכנסות אז מה עדיף ?

ואיך תשתנה תשובתך –אם אספר לך שהאפשרות לשלם מס רק על 80 אחוז מההכנסות סגורה בפני בעלי המקצועות החופשיים (נותני שירותים מסוימים) מעל רף של 157,000 דולר יחיד /315,000 דולר לזוג?

ואיך תשתנה תשובתך –אם אספר לך שהאפשרות לשלם מס רק על 80 אחוז מההכנסות היא רק עבור פעילות עסקית? מה יעשו כל משכירי הנדלן- האם עבורם זו הכנסה פסיבית או עסקית? האם הם יוכלו להנות מההקלה האדירה הזאת ?

וגם – אם ב 2017 הייתי שכיר, אולי שווה לי לזרוק את זה לפח ולבחון את האפשרות לתת שירותים כעצמאי (רק בכפוף לעמידה במבחנים המהותיים הרלוונטים), הרי נולדה האפשרות היפה לקבל הוצאה מוכרת חדשה בגובה של בגובה 20 אחוז מההכנסה נטו שלא קיימת לעובד שכיר ?

ניסיתי לייצר מעין "מפת דרכים" משלי שתנסה לעשות לי סדר לגבי מה המתכונת ההגיונית לבחור בה בהיבט המס הפדרלי . מקווה שהשבוע אסיים סרטון הסבר קצר ואז אפרסם מיסים של 2018 הולכים להיות מעניינים –הרבה ניווט ולא מעט תחכום יהיה שם –לא לשכוח  GPS .

 

אשר טוריאל רו"ח (ישראל ) ו EA(USA)

Ashertouriel.com

 

הוסף למועדפים
קישור למאמר: http://www.ralc.co.il/מאמר-4953-שינויים-דרמטיים-במיסוי-עסקים-בארה-ב-מפת-הדרכים.aspx

© כל הזכויות שמורות