• סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

פתיחת עסק חדש

  • מבוא –סוגי החברות העיקריות, אחריות אישית מוגבלת – האומנם?, אחריות כאורגן של החברה, ערבויות אישיות של בעל המניות לחובות החברה, בטחונות אישיים של בעל המניות לטובת החברה, הרמת מסך ופניה לבעל המניות ישירות, ניהול והחלטות חברה, הגנה מפני קטסטרופ...


  • בכל ארגון יש הוצאות שהן סמויות מן העין: העדרויות, איחורים, הכשרת עובדים חדשים במקום אלו שעזבו, שיחות טלפון אישיות על חשבון העבודה, השאלת ציוד משרדי והעתקו לבית לתקופת זמן בלתי מוגבלת, גלישה באינטרנט על חשבון שעות העבודה ושיחות חולין המתמשכו...


  • השיקולים בעד ונגד התאגדות יחיד כחברה בע"מ, אחריות אישית מוגבלת, ערבויות אישיות של בעל המניות לחובות החברה, בטחונות אישיים של בעל המניות לטובת החברה, הרמת מסך ופניה לבעל המניות ישירות, הגנה מפני קטסטרופות, תדמית, מכירה לגופים חיצוניים, דיני ...

  • הסיבות לשינוי תנאי הסחר עם הלקוחות, אילו תנאי מסחר אפשר להרע כלפי לקוחות, מהי התגובה הקיצונית של אנשי המכירות, מהי התגובה של הלקוחות וכיצד ניתן להתמודד איתה, כיצד ניתן למקסם את התהליכים שבין נותן השירות לבין לקוחותיו.
    ד"ר בועז נחמד



  • מאמר זה מציג את ההבדלים שבין ניהול לבין מנהיגות, תחת ההנחה כי מנהיגות היא פעולה שרותמת את העובדים לכיוון של מטרה עתידית, בו בזמן שניהול עוסק בהפעלה מיידית של עובדים, תפעול תקלות לא צפויות ושימוש נכון באמצעי הייצור. המאמר מנסה לגשר בין הניהו...


  • כיצד יש לנהל את שיווק משרדי רואי החשבון, עורכי הדין ויועצי המס? הזכות לשווק, מעגלי השיווק, השיווק הפנימי, יצירת יתרון יחסי, זיהוי צרכים על פי פלח שוק, אפשרויות שיווק, חשיבה שיווקית וקצת מהנסיון האישי...
    רמי אריה, עו"ד ורו"ח

  • תיאוריות השירות, יישומים של מתן שירות ללקוח, חשיבות המשפט "הלקוח תמיד צודק" בחברה עצמה.
    האם הלקוח תמיד צודק ?
    ד"ר בועז נחמד





  • הדרך הנכונה כדי לקדם מכירות, הפרמטרים הנדרשים לכך הן מבחינת אנשי המכירות בשטח והן מבחינת הארגון בכללותו.
    ד"ר בועז נחמד

  • תשובות לשאלות שכיחות בהחזרי מס הכנסה, ייבוא אישי ומע"מ
    נערך על ידי רשות המיסים בישראל.

  • מצגת "איך להכין תוכנית עסקית ?" : הכנת תכנית עסקית למשקיע או לבנק, תיאור המיזם העיסקי והיזמים, תאור המוצר/השירות, המתחרים בשוק,
    כוח אדם ומבנה ארגוני, שיווק ושוק המוצר, דוחות כספיים ותזרים מזומנים.


הקש קוד אימות