• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

true
דף הביתמדורים מקצועייםפיצויי מס רכוש – מלחמת חרבות ברזלחשש למשכורותיהם של 20 אלף עובדי אולמות וגני אירועים בדרום

חשש למשכורותיהם של 20 אלף עובדי אולמות וגני אירועים בדרום

08.02.2009

חשש למשכורותיהם של 20 אלף עובדי אולמות וגני אירועים בדרום

 

20 אלף עובדים בתחומי ענף האולמות וגני האירועים בדרום לא יקבלו את משכורתם החודש. הסיבה- לא אושרו תקנות מס רכוש לפיצוי העובדים והמעבידים בעקבות מבצע עופרת יצוקה. יו"ר התאחדות האולמות: "לפי המסתמן כרגע הפיצוי לעובדים ולמעסיקים יינתן רק בחודשים מאי או יוני 2009. עד אז יש רק לקוות שהעסקים לא יקרסו כלכלית".

 

"לצערנו הרב 20 אלף עובדים בתחומי ענף האולמות וגני האירועים בדרום לא יוכלו לקבל את משכורתם החודש, וכנראה שגם בחודש הבא", כך אמר יורם יפרח, יו"ר התאחדות האולמות וגני האירועים.

 

"לא דוברים ולא יער- לא שכר לעובדים ולא פיצוי למעסיקים, זה מה שמתגלה מעמדת פקידי האוצר שלא ממהרים להביא לאישור ועדת הכספים של הכנסת את תקנות מס רכוש לפיצוי העובדים והמעבידים בשל הנזקים שנגרמו להם במבצע עופרת יצוקה".

לטענתו, התאחדות האולמות וגני האירועים כבר הגיעה לסיכום עם רשות המיסים על קביעת מסלול פיצוי מיוחד לענף האולמות וגני האירועים שהושבת לחלוטין בעת המלחמה, בצו פיקוד העורף, שאסור על קיום התקהלויות.

 

לדבריו, "למרות הסיכום התגלה כי פקידי האוצר נתנו הוראה לאנשי רשות המיסים שלא למהר ולהביא את התקנות לאישור וועדת הכספים – ואף לא לתת מסלולים מועדפים לענפים שניזוקו במיוחד כגון מלונאות, חקלאות או אולמות וגני אירועים, וזאת למרות הסכמות ברורות שהיו בנושא עם רשות המיסים", טוען יפרח.

 

"נראה שהם מעדיפים להמתין עד לאחר הבחירות ועד שתהיה כנסת חדשה", אמר. "לפי המסתמן כרגע הפיצוי לעובדים ומעסיקים יינתן רק בחודשים מאי או יוני 2009. עד אז יש רק לקוות שהעסקים לא יקרסו כלכלי".

 

לאחר התייעצות עם היועץ המשפטי, עו"ד רו"ח רמי אריה, החליטה התאחדות האולמות וגני האירועים כי אם חבריה לא יקבלו פיצוי- לא ניתן יהיה לשלם שכר ל-20,000 עובדי האולמות בטווח של 40 ק"מ מרצועת עזה. יצוין כי גם עתה האולמות וגני האירועים מושבתים עקב המשך נפילת הטילים בדרום.

 

הכתבה פורסמה ב"מעריב" ביום- 3.2.2009 מאת- רונית מורגנשטרן.

לכתבה המלאה- לחץ כאן!

 

 

הוסף למועדפים
הקש קוד אימות
לא רשומים אירועים לחודש אפריל
לא רשומים אירועים לחודש מאי
לא רשומים אירועים לחודש יוני