• הירשמו לערוץ יוטיוב  שלנו, ותוכלו לקבל עדכונים והתראות, לצפות בין היתר בהרצאות מוקלטות, מצגות, ראיונות לתקשורת ועוד ...

    להצטרפות והרשמה  לחץ כאן

     

     

  • סוגיות מיוחדות בהצהרות הון, הנחיות, טיפים, הוראות, הסברים מפורטים, התא המשפחתי, הלוואות ומתנות ממשפחה/חברים ועוד... 
    להרצאה מוקלטת מלאה – לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא פעילות עסקית - עצמאי או חברה ?


    לצפייה – 
    לחץ כאן

  • הרצאה מוקלטת ומצגת מקיפה בנושא מיסוי הכנסות בחו"ל (Relocation),  חידושי פסיקה וחקיקה, הכללים החדשים מיום 1.1.2018

    לצפייה - לחץ כאן

  • המהפכה הגדולה במיסוי הנדל"ן ומיסוי הכנסות מהשכרה למגורים ולדירות נופש בשנה האחרונה

    לצפייה בהרצאה המוקלטת ובמצגת המקיפה – לחץ כאן

true
דף הביתמדורים מקצועייםמיסוי מקרקעיןכללים ומאמרים במיסוי מקרקעיןאישור להגשת מסמכים במיסוי מקרקעין בכל משרדי האגף בארץ

אישור להגשת מסמכים במיסוי מקרקעין בכל משרדי האגף בארץ

09.04.2012

אישור להגשת מסמכים במיסוי מקרקעין בכל משרדי האגף בארץ

רמי אריה, עו"ד רו"ח

ביום 4.4.2012 פרסמה רשות המיסים הודעה לפיה מעתה יהיה ניתן להגיש מסמכים הקשורים בתחום מיסוי המקרקעין בכל אחד ממשרדי מיסוי מקרקעין האזוריים אף אם שייכים למשרד מיסוי מקרקעין אחר. מסמך שיוגש באחד ממשרדי מיסוי המקרקעין ייחשב כמוגש כדין, אף אם הוא מיועד למשרד אזורי אחר.

הקלה זו באה לבקשתו של עו"ד אפי נווה, יושב ראש מחוז תל אביב והמרכז בלשכת עורכי הדין בישראל, והיא מתווספת להקלה נוספת שכבר ניתנה בעבר, לפיה עקב סגירת שלוחת מיסוי מקרקעין בפתח תקוה, ניתן להגיש מסמכים למשרד מיסוי מקרקעין מרכז באמצעות הגשתם במשרד פקיד השומה פתח תקוה.

עם זאת מודגש, כי לבד מהחריג של ההגשה במשרד פקיד השומה פתח תקוה למיסוי מקרקעין מרכז, לא יותרו הגשות מסמכים למשרדי מיסוי מקרקעין באמצעות פקידי השומה.

להודעה המלאה- לחצו כאן!

הוסף למועדפים
הקש קוד אימות
לא רשומים אירועים לחודש מאי
לא רשומים אירועים לחודש יוני
לא רשומים אירועים לחודש יולי